Forumul s-a mutat!

Forumul s-a mutat aici: http://hogwartsarmy.zz.mu/ !

Ne puteti contacta aici: office@hogwartsarmy.zz.mu !

Distribuiţi | 

Lectia I Introducere.

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
Damian Stone
Profesor
Profesor

Reputatie : 2
Data de inscriere : 22/11/2012
Varsta : 30

MesajSubiect: Lectia I Introducere.   Mar Dec 18, 2012 7:01 am

18.XII.2012

Lectia I Introducere

Imi iau servieta de pe pat si imi aranjez pentru ultima oara roba, ies din camera mea si cobor scarile turnului,am sa tin acum prima mea lectie ca profesor si sper sa nu dau gres.
Ma strecor printre elevi unii din acestia salutandu-mna tacut, stiau ca sunt noul profesor de Istoria Magiei si probabil ca vor sa se puna bine cu mine cine stie.
Intru in clasa inainte ca elevii sa apara si imi las servieta pe categra, arunc o privire in jurul meu si oftez, nu asta am vrut prima oara, insa pe parcurs am descoperit ca imi place sa predau, deci iata-ma aici pregatit sa invat copii istoria neamului lor.
Imi scot bagheta din roba si o indrept spre tabla scrijelind cu grija data de azi si numele lectiei, apoi m-am sprijinit de catedra asteptand sa apara elevii.

In three words I can sum up everything I've learned about life:
it goes on.
Sus In jos
Deborah Lovegood
Sef de Casa
Sef de Casa

Reputatie : 9
Data de inscriere : 21/11/2012
Varsta : 22

MesajSubiect: Re: Lectia I Introducere.   Mar Dec 18, 2012 12:39 pm

• Putea face performanta de a intarzia? La Bo nimic nu te surprindea. Avea rucsacul agatat de un umar in timp ce alerga printre elevi, picioarele sale impleticindu-se unul in altul, la un moment dat aproape cazand zdravan - din nou, nimic nou.

Ajunge la sala unde se tinea lectia si deschide usa destul de furtunos, aproape picand din picioare in timp ce inima sa batea tot mai tare. Ramase proasta cand vazu ca nu e nimeni in banci, apoi isi indrepta irisii albastrui spre silueta de la catedra, cautandu-si cuvintele.